صد تا دل عاشق شدم
نوشته شده توسط : مهیار

 

صد تا دل عاشق شدم

یه روز مثل فرشته

اومدی سراغ این دل

عاشقم کردی و رفتی

نه که یک دل  بلکه صد دل

تو همون قشنگ ترینی

که عزیز تر از چشامی

تو همونی که همیشه

توی قلب و توی صدامی

تو همون سنگ صبوری

نه که سایه خود نوری

تویی اون روح بلور ی

نه که آدم بلکه حوری

تو شبای بی ستاره

تویی تنها راه چاره

می تونم بشم فدایت

این دیگه کاری نداره

به جزاین راهی نداره

چه جوری کنم تلافی

اون همه احساس تو رو

تو که دوباره ساختی

عالم امید من رو

تو که دیوونه ساختی

این دل چشم انتظارو

بیا و عزیز دریاب

این دل عاشق و زارو  





:: موضوعات مرتبط: صدتا عاشق شدم , ,
:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: